Badat

De här inlägget skrev jag igår men blev inte publicerat av nån anledning:/ Idag har jag badat för andra gången i sommar måste verkligen komma igång men nu e jag ju på västkusten och ska inte iväg på ett tag så jag får passa på :) Men tyväär kunde jag inte bada så länge för det komm massor med brännmaneter.ush.Det som va så varmt :( minst tjugo grader Och nu har jag läst hungerspelen triologin sååå bra men så kommer den där konstiga känslan krypande Det är den sista boken och det kommer troligtvis inga fler :( gillar inte den känslan. Man kan liksom inte fatta att det är slut jaja :( Hejdå Här är bilden jag sa att jag skulle lägga upp jag är ett rätt så stort Michael jackson fan och förr var det bara hans musik jag lyssnade på så jag var bara tvungen att ta ett kort när jag såg den utanför ett McDonalds i Holland för att äta middag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback