hehehe

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men det har liksom inte hänt så mycket jag är mest hemma.
FAst i söndags var jag i kyrkan(!!!) min Gudsyster Emma har konfirmerat sig så det var typ som en avslutning eller nåt...
Efteråt var vi hemma hos hennes familj och fikade och babiangänget var kvar lite längre en alla andra för vi e jus å grymma o roliga hehehe
Och det är typ det enda spännande som jag gjort..
Jo sen har jag vridigt min säng så att den står på ett annat ställe. Jag vet inte hur jag ska förklara men
det är i alla fall myycket skönare att sova åt det hållet inte lika varmt. Enda nackdelen är nog att det blir en glipa mellan sänget och väggen och ingen liten inte. Jag har proppat ner en bamsestor kudde och filtar så det 
blir nog bra :)
 
På lördag åker jag till västkusten och den på måndag ska vi nog bila ner till frankrike där min farbror oc kusin bor de ska bli kul :)
 
Och om 37 dagar ska jag på kollo :D
Längtar suuuper mycket mest längtar jag efter att träffa mib älskade bror Nicole och Agnes och ktykan och Albin Och Elin Och Anders och Emelie. ja jag längtar till mycket :)
 
Detta blev ett långt inlägg... 
jaja byee
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback