Tennistältet

Hej och godmorgon Jag har sovigt dåligt först och främst har jag bränt mina axlar i solen så jag kunde knappt röra mig. Och sen drömde jag att jag skulle till kollo och min mamma hade packat åt mig och hon hade packat jätte lite och sen glömde jag min tandborste så jag gick omkring och letade efter den på centralen o.O Och sen tror jag att jag fick sova på stationen men sen vaknade jag och jag trodde att jag hade missat kollo men sen kom jag på att det är mer en tjugo dagar kvar Snaaart ska jag åka till tennistältet här i Bohuslän det är ett tennishus(?) som dom har gjort om till en slags affär där det finns typ allt och lite till och det är väldigt billigt ska försöka att komma ihåg o ta en bild. Jag försökte lära min syssling som är fem år och kommer från Göteborg stockholmska det gick inte...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback