Trööööött

Hej jag är suuper trött anledningen till att jag inte har bloggat är för att i måndags började vi vår bilresa till Paris.
Och jag har inte haft internet sen dess. :(
Igår började vi åka hem och vi har åkt hela natten och jag sov typ en eller två timmar
Sen stannade vi utanför lidl i någon konstig stad kl fem på morgonen för pappa behövde sova. Men jag sov inte Pappa och brorsan lutade bak sina stolar på mig och alla saker i baksätet och det var jääätte trångt och obekvämt >:(
Jag läste Fatta Eld andra boken i hungerspelen triologin den var lite förvirrande och jag fick läsa om slutet en gång till och nu måste jag läsa den tredje och sista[ :´( ] boken för att veta hur det slutar 
Och sen tittade jag på Filmen på ipaden. Hoppas dom andra böckerna blir film annars vet jag inte vad jag gör för det måste ju bli ett slut liksom.
 
Sen vaknade pappa och brorsan och dom var tydligen jätte varma jag och brprsan gick ut på lidl parkeringsplats och jag giclk omkring för vi har ju faktsikt suttigt stilla 18 timmar i sträck vilket är nästan omöööjligt för mig.
Det är därför jag måste sitta i baksätet när vi åker långt så jag kan byta sittställning ofta.
 
Sen åkte b vi igen och jag somnar sen stannar dom vid mcdonalds för att äta frukost och då var dom tvugna att väcka mig >:(
 
Sen ska pontus retas och dom tjatar på mig att äta min smörgås så att den inte blir kall.
Men big deal kall eller varm smörgås som smörgås kan värma det när vi kommer hem.
 
 
Oj de blev ett långt inlägg senare lägger jag upp en bild på någonting jag såg i holland var bara tvungen att ta en bild ciaooo :)
 
 


De håller på att spela in andra filmen nu :) Du borde följa min blogg om du gillar Hungerspelen, hela bloggen handlar om de typen av filmer, skådespelare och böcker, typ Twilight, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars and so on! :)

Svar: Yes hoppades verkligen på det :)Ska definitivt kolla in din blogg :D
Matilda

2012-07-17 // 16:01:58

Hoppas du gillade den!

Svar: Ja det gjorde jag :)Älskar verkligen hungerspelen
Matilda

2012-07-17 // 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback