Bal

Ikväll ska brorsan gå på bal.
Han har skjorta kavaj och till och med fluga.
Han är Aldrig så finklädd. Men han är jätte stilig :)
Så ikväll är man hemma själv och har spotify för mig själv eftersom jag delar den med pontus och pappa.
Men....
Hejdå!!!


As fin blogg, verkligen! Några planer för sommaren? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst kategorin "åsikter&tankar" vill gärna ändra folks syn på saker och ting idag och jag försöker bli känd genom just mina åsikter & tankar inlägg, vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-14 // 16:56:46

As fin blogg, verkligen! Några planer för sommaren? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst kategorin "åsikter&tankar" vill gärna ändra folks syn på saker och ting idag och jag försöker bli känd genom just mina åsikter & tankar inlägg, vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-14 // 17:03:25

Tack så mycket ska defentift kolla in din blogg :)

2012-06-14 // 20:17:18

tja! :D

allt bra? följa varandra via bloglovin?

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-15 // 02:34:56

Visst kan vi det :)

2012-06-24 // 20:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback