Babiangänget

I vintras var min famil på skidresa med en familj som vi är nära vänner med och en anna familj som vi nästan aldrig har träffat förut. Vi hade jättekul i sälen dr vi var oh åkte skidor. Alla är helt knäppa i varandras sällskap. Av någon anledning blev vi babiangänget. Vi har träffats alla tre familjer flera gånger sen dess och vi "barn" (namn i åldersordning:Ivar:6 Isak:8 Wilma:10 Alice:11 Jag:14 Emma:15 Pontus:16 Johanna:18) har gjort galna upptåg.
Bland annat spionerade vi på ett bröllop som var i närheten och vi blev nästan påkomna. Ikväll Bytte jag ut en krona jag hade mot en skål chips som ivar hade. Han ville mycket mer ha kronan, Sjungit ja må hon leva i tonarter, Spelat charader med kluriga meningar och mycket mer :)
Nu ska jag skriva lite på minnovell och sen sova
gonatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback