citatish

 
Helloish
Jaaaaag har varigt jätte duktig idag och städat i mitt rum(Jag är lååååååååååångt ifrån klar) men jag har lagt in nästan alla kläder i garderobish. Jag skulle till kyrkan idag och samla en nyckel som det kallas oc spela instrument. Men när jag kom dit var det låst koden funkade inte och ingen öppnade när jag lnackade typ 18 gånger. Så fär stog jag helt forever alone och skrämdes av kyrkklockornas klingande och klangande en mörk och kylig måndagskväll(Jag blev faktiskt liiiiiiivrädd när kyrkklockorna började slå dom låter så högt när man står precis bredvid själva klocktornet)
 
Så jag gick hem och städade medans jag väntade på Matilda k. Sen kom hon och vi var helt ocociala jag städade och hon kikade/instagrammade. Fööölj oss på instagram jag heter Matildazzz och matilda k heter matildakarlsson99. Sen gjorde vi kladdkake muffins la dom i en påse och jag följde med henne typ halva vägen lite mer. Och Matilda k den gottegrisen åt hela 3,5 muffins på vägen det va typ 7 minuter. dom var mycket kladdiga och svåra att äta. Jag åt 1. Matilda tog med sig reste hem för jag ville inte ha dom.
 
Jag såg winged creatures jag fattade nooooll(såg den bara för att Josh hutcherson är med i den :))
some citatish (den sista är min absoluta favorit)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback