Goodnightish

Nuuu ska jag göra mig i ordning för att hoppa i säng. Varför säger man så? Det är ju inte så att jag ska HOPPA i sängen ellerhur? Jag ska lägga mig ner och sova. Det är ju typ tvärtom. Hmm. Jag undrar.....
Vem kom på det egentligen. Liksom "Nu ska jag hoppa i säng" säger Pelle och går och lägger sig i sängen och sover. Alla undrade säkert va det var för fel på Pelle som sa så och sen gick o la sig och sov. Fast om det va en tjej skulle hon heta Pella. :) Nu kom jag och tänkta på en sak. En aaaasrolig konversation som jag och Matilda hade.
-Ceasar öppna dig,säger jag och pekar på ruldörren(såndär dörr som öppnas v sig själv i affärer)
-Sesam heter det ju!säger Matilda tillbaka lite ilsket
-Näääe det heter Ceasar,
-Me hallå ceasar är ju inget namn, suckar Matilda
-Joho jag vet en som heter Ceasar, svarar jag då
-  Meh jag skulle aldrig kunna döpa mitt barn till Ceasar, tänk om jag börjar tänka på sallad och äter upp hon/han. Jag är vel ingen tysk, rabblar matilda fram och sekunden efter asgarvar vi båda två i flera minuter efteråt altså det var helt sjukt och obegripligt´.
 
Just skulle ju sova nu bajs bajs :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback