Hemma

Jag har kommigt hem från ett awesome läger med konfirmationsgruppen på drakudden. Har haft jättekul.
Det typ "spökade" på övervåningen enligt vissa. Men inget konstigt hände. Vi har lärt känna varandra så mycket bättre. Men busschaufören la inte in min väska i bussen så den var kvar på drakudden :(
Fast bengt min kf ledare åkte till baka. medans gick jag hem och hoppades på att någon var hemma. det var ingen.... så där satt jag utanför mitt hus och förvandlades till en mänsklig istapp. Tillslut bestämde jag mig för att gå en sväng. så jag gick till en lekplats och satt vid en gunga när jag ser bengts minibuss komma så jag springer allt vad jag har. Allt slutade bra jag fíck min väska och fick äntligen komma in. Nu två timmar senare sitter jag fortfarande och fryser i min säng med en kopp oboy i handen. hoppas det går över snart



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback