Hola a todos

Tjena kexet står du här och smular? Hahaha Matilda karlsson in tha house. Sitter o lyssnafr på musik och typ deppar! Blir så jävla arg på folk -.-.-.-.-
Aja ska snart dra mig upp till vällingby och sätta mmig på bussen och åka tillbaka till skolan. Har utvecklingssamtal uuusccchh de är förjävligt. Idag började jag ejt a klokk och slutade 20 över tio, helt underbart! Jag och Emma åkte hem till mig och typ kollade klart på en film vi börjat se. Sen gick vi och åt på dooonken och sen åkte hon hem för hennes samtal började 2. Jag gick hem och såsat typ en timme och nu bestämmde jag mig för att blooggich. Alltså vi slutade så tidigt idag för att de e folk som ska ha utveklingssamtal (7:orna) så ja, och imorgon börjar jag 20 över 12 är supperr glad för de!! Men jjjaaaa det blev ett tråkigt inlägg den här gången men jaja. Bye bye äppelpaj



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback