Just smile.

Hej! Nu är det Matilda k som skriver, sitter och gör ingenting typ. Idag vaknade jag vid 9 tiden.. eller ja mamma väckte mig eftersom att jag skulle till kyrkan vid 11. Jag åt frukost o klädde på mig osv sen gick jag till kyrkan o träffade Matilda. Under tiden de va gudstjänst fick jag sitta helt foreveralone för Matilda hade plats längst fram. Sen ialla fall när de var klart stog jag och kollade på när matilda delade ut korv med bröd. När hon var klar åt vi tårta och drack saft. Vi gick efter de till H&M och provade en tröja, som jag köpte. Sen åkte jag till mormor och morfar och hade astråkigt.. vi skulle äta middag där för mamma behövde typ hjälp med någonting. Vi kom hem vid 6 så vi åt jätte tidig middag.. Jag började städa mitt rum och satte upp lite täckningar på min vägg. Kollade på Williams lista för ett tag sen, har vart lite social mot madre och nu sitter ´jag här. Imorgon är det måndag fyfan vad jobbigt. Tur att man har underbara människor i skolan som får en att skratta. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback