Landstället

Sitter i fotöljen på mitt landställe.Älskar att vara här. Har nyss lyssnat på Jazz och dansat med min "lilla" kusin som bara varigt här två gånger förut. Snart ska vi åka och hämta kräftor och hummer och räkor. Ikväll blir det kräftkalas. Mums :) 
Det var en insident i natt. min andra kusin(12 år) har haft svårt med att andas och inatt åkte dom till sjukhuset med honom och var där i 4 timmar. Men nu har han fått medicin och ska vila. Han har lite Astma men det brukar inte vara såhär jobbigt. Sen ska jag åka till en jättebra konstaffär älskar den. Jag passar alltid på att åka dit när jag har chansen. :) iihihi. En bild tagen med datorn på utsikten från vardagsrummet(Bilden är spegelvänd) :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback