Möörning people

God morgon. Är så förkyyyld :( men jag ska stanna hemma idag och bli frisk. Skriva klart min novell som ska vara inlämnad imorgon. Det är till skrivartävlingen i skolan men våran svenskagrupp måste göra den som en inlämningsuppgift och sedan delta i skrivartävlingen om man vill. Temat för denhära terminen är Agust strindberg. Man får välja mellan sju rubriker och sedan skriva en novell efter rubriken. Jag har valt det sista året. Kanske lägger ut den på bloggen sen om ni vill det. Förra terminen var temat börja om. Jag skrev en dikt och vann :D Jag belv riktigt stolt över min dikt. Jag kan rota fram den bland mina skolgrejor så får ni se min poetiska sida.
Nä nu ska jag äta brejkfast


krya!
Hoppas du får ett bra avslut på den här helgen ;D
Kramis!!! :D

[ snälla svara gärna i min blogg om du svarar, jag kan inte se svaren annars... :/ ]

Svar: Tack såå mycket mår redan bättre :)En stor kraam till dig
Matilda

2012-11-25 // 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback