Nutella

Hej, visste inte vad jag skulle ha som rubrik så det fick bli Nutella. Hehhehe, ialla fall nu är det Karlsson som skriver Har ganska tråkigt men men. Ska kolla på nån film städa rummet och plugga matte *blä* jag hatar verkligen matte! Någon som har ett tips på en bra film? Helst inte krigs filmer eller action för det är inte riktigt min typ av film. I ett senare inlägg nångång kanske jag ska skriva vad jag tycker om en viss sak. Jag gillar att skriva, det är liksom lungnande på nåt sätt. Uuuusssccchhh imorgon är deet söndag,, sen måndag och då är skolan tillbaka. Det är så himla jobbigt!! Varför kan man inte bara få plugga hemifrån eller nåt? Helt seriöst jag skiter fullständigt i vart alla länder ligger och hur man löser ut en ekvation eller vilka det var som hittade sverige. Blir så trött på skolan! Man får väl göra det bästa av situationen. Eftersom att jag inte kommer på nått mer att skriva för tillfället kan jag skriva lite saker ni inte vet om mig :)
 
Jag älskar Alicia Keys, Chris Brown och Jason Derulo
Jag hatar typ att sola, det ääär skit tråkigt, men det finns inget roligare än att bada.
Jag kan oftast inte säga nej.
Jag har jätte lätt att lita på folk, ibland är det väldigt jobbigt eftersom att de jag trodde på bara var en lögn eller nåt skämt.
Jag är jätte lättroad. Ibland börjar jag skratta typ när nån säger "hejsan" ibland är de irriternade för folk tar mig inte seriöst.
 
Jag vet aldrig om jag duger.
Jag gillar glass mer än godis för det mesta
Twix är den godaste uppfinningen som finns!
Jag pratar ALDRIG illa om mina vänner.
Jag gillar att göra en grej med mina fingrar såhär ihihihihih, det är bara några som fattar vad jag menar.
Jag tuggar alltid tuggumi
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback