Dark shadows

Mamma pappa o brorsan är inte hemma mamma o pappa ska på bio så jag fick hyra en film ist det blev dark shadow en komedi med johnny depp
Han e såå bra :)



Dark shadows har jag tänkt se på datorn. :)
Och Johnny Depp är min idol bland skådespelare. ^^

Svar: Han är också min favoritskådespelare han är bara så grym :)
Matilda

2012-09-29 // 19:38:22

Haloj! Jätte fin blogg! :) Kika gärna i på våran, kanske är det din nya favorit blogg?

Kolla gärna detta inlägg, ovh lämna din åsikt : http://jeam.blogg.se/2012/september/patetiskt.html#comment

Vill gärna veta!

Vi gör även mode collage och annat smått och gott! :D

Tack! :D

2012-09-29 // 23:05:27

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna ett presentkort från Schifishop.se som har massa roliga prylar som jag tror du skulle gilla:) så gå gärna in och ta dej en titt :)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/09/tavling-presentkort-pa-200-kr-fran.html
om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om uräkt och hoppas du får en bra dag:) kram

2012-09-30 // 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback