Hemma

Nu är jag hemma från konfirmationsmötet längtar tills första eh vad kallar man det för konfiramtionsträffen på torsdag vi är en grupp på typ elva personer på mötet va vi två tjejer och resten killar men det visade sig att två inte kunde komma i såna fall blir det ju lite ensamt på helglägret sen. Hoppas jag kommer mycket bra överens med någon eller alla :) nu måste jag plugga No
Men först fem saker ni inte visste om mig:

1: Jag äger på att rocka rockring kan rocka hur länge som hälst
2: Jag har gått på simning i 5 år men slutade för typ tre år sen
3: Jag har JÄTTE lockigt hår och det är bara fint precis efter jag har duchat då är det aldeles lätt och studsigt :)
4: Jag älskar rymden den är så vacker
5: Jag är ett stor hunger games fan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback