13/8

andra dagen på kollo har ingen aning m vad jag gör när dethära inlägget läggs upp men förmodligen något super :)
 
om fem dagar kommer hunger games ut på dvd hoppas mamma kmmer ihåg det efter alla gånger jag påminnt henne ;)
 
 
 och förlåt för att det inte läggs upp några bilder men det är komplicerat eftersom jag bara har tillgång till ipaden just nu men så länge får ni en gammal bild på lilla gosiga söta tiger :)
 
är hon inte sööt och om man klappar henne får man skylla sig själv för då blir man inte lämnad ifred
det råkade jag utför
 
DAgENS ÅSIKT:
jag har snart slut på ideer men... ja jag har ingen ursäkt
Bort med reklamer på tv det är såååå jobbigt  kanske nödvändigt om man behöver gå på toaoch inte vill missa sitt favoritprogram. men allvarligt talat finns det någon som engagerar sig och tittar på reklamen ? om man inte väntar på att programmet ska börja dårå eller om det är ica reklamen som nog är den enda reklamen jag tycker är rolig.
så mitt förslag är bort med reklamer och fram med paus knappar så att man kan pausa mitt i programmet på ALLA tv apparater. punkt slut



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback