?7&),75.

Okej jag är typ sämst i världshistorien på attblogga men( !) jagar är ju på landet och har ingen dator om jag inte lånar av någon och Matilda k är inte heller särskilt bra på att hålla siguppdaterad om man säger så 
 
På söndag Åker jag p kollo yeeeeeeeeey!!!!! :D överlycklig
 
Meh bajs iPad ipaden sätter ihop allt jag skriverstup sista bokstaven av det senaste ordet med det jag skriver sen
Ååååh sluta vara så jobbignu ska jag gå in på inställningar och trixa o fixa lite... sådär nu Edet normaaalt igen
 
iaf har badat en massa eller ja rätt så mycket.
 
vi har sommest varigt 12 personer hära. jag mamma pappa kusin kusin mormor morfar moster+ man brorsan och hans två kompisar och sen kom det hit lite bekanta från var stans. fast just nu är vi bara sju här
låter väl rätt såmycket men det är väldigt lite när man är van vid så många 
 
kollo kollo kollo.....
 
u skA jag kanske sova ska försökauppdatera en massa innan jag åker iväg på en massa skojigheter
 
kanske gör några tidsinställde inlägg tills då :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback