dagens....

yeey då och då kommerjagatt lägga upp dagens åsikt vilket innebär att jag jaa jag skriver en åsikt altså något jag tycker som jag vill dela med mig om det kan vara allt mellan himmel och gjord saker som rör sig i min hjärna :)
 
tre daaaagaaaaaar
 
sitter i min lilla säng här på landet och lyssnar på klassisk musik på gammla radion av någon anledning ja jag har inte så mycket att göra. När jag hade spelat klart super mario hade jag knappt nån känsel i min tumme jag lever mig verkligen in i spelet och när jag svänger förljer hela roppen med och jag drar kontrollen åt det hållet som jag svänger åt så mycket som det bara går för nån stans i min hjärna så vet jag att det funkar mycket bättre då :)
 
nu ska jag göra något konstigt ciao ciao
 
juste idag är jag lilla my har haft bulle på huvudet hela dagen och det är faktiskt väldigt skönt att inte ha håret ivägen hela tidn jaja hejdååå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback