strandhem

När det här inlägget har lagts upp är jag nog redan på strandhem och har det suuuuuuper kul
 
hoppas ni mår bra och har ätigt mycket glass :)
 
dagens åsikt:
alla bordefå tycka som dom vill utan attbli ifrågasatta 
som jag tex jag gillar inte chokladglass och om jag säger det så ärdet ju alltid någon som säger varför inte?
liksom vad svarar man då det är juen väldigt onödig kommentar ska mandra upp med värsta förklaringen om smaklökarna och att alla inte har likadana och hur alltdetdära funkar så snälla tänk efter innan ni säfer sånt och det handlar inte bara om just ätbara saker alla kanske integillar att bada eller att cykla,teckna,läsa böcker eller vad det nu handlar om. alla tycker olika  och det är inget man kan rå för man är född som man är och man kan inte tvinga sig själv till att tycka om en speciell maträtt som man inte tycker om eller tvinga sig själv till att göra något man inte är kul
så tänk efter innan ni ifrågasätter nåns vanor/ovanor eller vad man nu ska säga
 
jag har provat att ha chokladsås till glassen flera gånger men jag tycker helt enkelt inte att det är gott jag kan inte tvinga mig sj



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback