awimaweh

Slutat för en halv timma seeedan.
Jag var så duktig så att jag bäddade min säng när jag kom hem. Jag vet inte varför fic en stark impuls av att bädda sängen o.O Men jag har ju såååå snyggt Aik täcke som absolut inte passar in i mitt rum. Medn dä ä fin ändå.
 
Vad ska jag skriva om....
Fick A på mitt so prov xD Fick exakt 53 poäng som man behövde för att få ett A, puh. Pluggade som en tok till det provet.
Jag ska till kyrkan idag halv sju. Då är det stilla mässa. Altså en slags gudstjänst. Måste nämligen ha gått på 5 olika gudstjänster denna termin och jag har bara varigt på två.... Vilket en av dom var på lägret.
Så jag ska gå Idag, kanske imorn det beror på vilken tid det är och möjligtvis på söndag då är jag hos farmor i strängnes men det finns ju en domkyrka där så ska kolla om den är öppen.
Herregud nu känner jag mig väldigt ansvarsfull(vilket jag oftast inte är, fast alla tror jag är det. Men säg inte det till nån)
 
Haha alla i klassen tror att jag är värsta pluggisen bara för att jag får bra betyg men neeeeej det är jag INTE!!
Pluggar typ kvällen innan, lyssnar med ett halvt öra på lektionerna eftersom jag då sitter och ritar(typical me) MEN jag gör det som man ska, och nästan allt fastnar i min hjärna och jag är lättlärd. Så DÄRFÖÖÖR går det bra för mig. Haha önskar dck att jag var bra på att plugga och gjorde allt i Tid.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback