Härligt väder vi har

Eller inte....
Mina ben drunknade i snön när jag skulle gå hem från skolan och jag ser ändå skolan från mitt köksfönster(altså jag bor väääldigt nära skolan) jag hade bara mina fodrade sneakers så ja nu måste jag byta skor för jag tror inte att mina skor klarar av hela vägen till hässelby gård. Ush ush. Fast snön är ändå härlig. Man får mysa in sig i en varm jacka och gömma sig i en stor luuuva.´ochätapepparkakorochlussebullartillsmansmällerav.
Det får mig och tänka på.... Jag vill ha lussebullar. Ska nog köpa en på ica vid teatern. Imorn har jag sovmorgon till 10:25 haha för vår no lärare(min mentor) är inte här imorn och vi har dubbeltimme i no. Som plus i kanten har vi halv studiedag och slutar efter lunch. Så med andra ord har jag bara en lektion morn. Det är idrott, mihihi vi kör Vollyboll(man får jätteont i armarna av det :/) Nu ska jag sluta babbla hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback