Jag veeet

Det är såligt med uppdateringarna men jag har inte mått så bra.
 
Imorse brände jag mig på första advent ljuset så att det slocknade och blev svart på armen, svider aaaasmycket :(
Idag ska jag och matilda K ut och springa/gå. Haha vi har komigt överens om att vi måste börja komma i form.
 
Fick mina omdömen i fredags(betygen kommer senare) Har hög grad i grundämnena altså dom viktigaste ämnena matte svenska engelska och sen i Fysik också(!!!) stolt. Haha. Fysiken var svååååår.
 
Köpte en ny vinterjacka igår då min gamla va förliten. Jätte myyysig och varm. Hittade den rätta efter mycket letande.
 
En ny favvolååt också med Ed sheeran. Är han inte bara för underbar <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback