Jullooov

Nu har jag jullov xD
Mina betygspoäng var 202,5 men jag har ju inte läst alla änen än, som tex teknik o geografi så man får ju hoppas att betygen höjs :)
Jag ska åka till sälen imorn men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt och göra ett par tidsinställda inlägg.
Vad ska jag skriva....hmm
Min morfar ska få en älgkorv av mig i julklapp men säg inget shhhhh..
Igååår hade vi 'mys' i skolan, vi fick ta med godis och så skulle vi se på film.
De var trfvå klasser vilket slutade med två filmer, men man fick välja vilken man ville se. Det var scary movie och 21 jump streeet. Gissa vilken jag valde?
21 jump street såklart jag HATAR skräckfilmer och allt annat som är läskigt!
Nu ska jag nog fixa ett par tidsinställda inlägg medans kan ni.... äh gör vad ni vill
 
Jordens undergååååååååång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bebis va guuuullig!!!!!! Du är bäst pusselipuss

2012-12-23 // 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback