Schooool

Har tydligen muntlig redovisning om massmedier våld och brott imorn. Det fick jag veta idag.
Sen har jag No prov på Mondag, och jag som är borta hela helgen :/ Hoppas dä går bra
Om en halv timma ska jag till konfirmationen :)
Ruuuligt.
 
Idag har vi haft faddertid en halvtimma i skolan. Vi är 4 åttor i min faddergrupp, vi är själva faddrarna. Det är tre jobbiga killar och sen jag. Men som tur har jag väldens sötaste tvåa i min grupp. En liten flicka som heter Amelia och kommer från Irland. Hon sa till mig att hon dödar mig med sin söthet. Tro mig hon e sååååå söt.
Sist vi hadde fadderträff hade hon en flaska med gift med sig. Det tyckte jag var coolt. Hihi
sen har vi en till tvåa som drar och sliter i mig hela tiden. Jag tror hon vill mörda mig eller nåt....
Nä så kan jag inte säga´, hon e snäll men lääskig :/
Sen har vi en Femma som är rädd för tjejer. Jappjapp
 
Adiooooos



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback