Yummy yummy

Jag älskar lussebullar, för två år sen hatade jag det. Wieeeerd. o.O
 
Idag var sista dagen på teatern för denna termin :'(. Älskar vårt gäng. Ska berätta lite om oss.
Idag bestämde vi oss för namnet TT på vår grupp, vi röstade och det blev TT(jag var inte för det) Tånårs teater. Vi är elva styckna: Jag Emma Yasmin Vicky/Viktoria Oscar Oskar Stella Tanja Alexander Rebecca och Mary.
Vi är en humor grupp. Alla har typ samma humor vi skrattar HEEEEEELA tiden. Haha. Nu för första gången ska vi göre en pjäs utan Humor. Okej kanske lite humor slängs in å grund av de konstiga karaktärerna men annars är det en deckare ungefär. Några i vår grupp har gått tilsammans i ca 6 år. Alla har en egen karaktr i gruppen, alla är vi väldigt konstiga och humoristiska(vi borde vara med i parlamentet) men ändå är vi väldigt Olika.
Och alla älskar vi varandra som en liten familj som ses två timmar i veckan :)
 
Jag är huuuuungriiiiiig :S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback