Blöö

Är så tröött. Ingen nyhet direkt men svårt att plugga med en trött hjärna. Engelska glosor till imorn och No prov på fredag med 11 frågor. Vi får inte ha med oss anteckningar som vi brukar bara våran pp(pedagogisk planering) plus att jag måste göra min labbraport. Tur att man har dubbeltimme i No imorn dårå. Fast ni vill ju inte läsa om vad jag har i läxor.
Jag måste vattna min blomma....
Mitt rum är ett kaos. Ärt massor av kläder av min gusyster som jag har provat men hon är ju kortare än mig så det har varigt väldigt jobbigt. Hade sorterat allt i högar när Matilda K kom och saboterade högarna så nu måste jag gå igenom allt igen ööh.
Juste juste juste :D vi har bestämt pjäs på teatern idag och jag ska spela en tjej som heter Nova :)
Gillar min roll men avslöjar inget än så länge....
Dagens teckning(gammal)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback