Ett litet snabbt inlägg bara

Jag sitter vid datorn för första gången på veckor och såklart går jag in på blogg.se för att kollo saker som jag inte kan se på mobilen och då ser jag att jag har fått massor av söta kommentarer och jag blir väldigt glad och rörd.
Och då vill man ju bara blogga ännu mera .) så jag vill bara säga tack till alla ♥
 
Iaf nu sitter jag helt ensam i biblioteket för det är egentligen stängt. Men blev insläppt för att fortsätta med min novell eftersom jag inte kan göra den hemma för vi gör dom på datorn.
Min novell handlar om en man som har begått två mord. Eller det tror han i alla fall det andra mordet gjorde han på en flicka som heter Sandra som såg när han mördade den första(if that make sence). Men han lyckades inte med det andra mordet och det läser han i tidningen så han söker upp den hära flickan och försöker mörda henne så att ingen ska få reda på att det var han som gjorde det första mordet. Men han liksom klarar inte av det han blev tv9ingad till det första mordet så han gör inte det här m,ed vilja. Men han är hemma hos henne och det är typ en fight hon hotar honom med en kniv men efter ett tag råkar han göra så hon ramlar ner för trappan ochj dör. Han går till skogen känner sig ångerfylld och hänger sig själv.punkt
 
Nu måste jag skriva bye bye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback