Friday friday

Okej jag vet att det inte är fredag. Fredagar är inte så roliga för mig. Inga roliga lektioner. Eller joo jag har dans på elevens val men vår lärarinna är stenhård och vi måste göra en jääääätte jobbig styrketräning/uppvärmnings grej. Öööh man vill bara bort då.
Och det händer typ inget skoj på fredagar. Det är X factor men det är jag väl inte så speciellt engagerad i.
Vad är det egentligen som är bra med fredagar förutom att det är dagen innan helgen?
Okeeeej...
Tillbaka till verkligheten nudå.
På lördag ska min teatergrupp göra pjäser till en tipspromenad på stadsmuseet om jag inte minns fel. Eller altså vi har redan gjort pjäserna vi ska spela upp dom. Vi har tre sagor Bamse askungen rödluvan och snövit. Jag spelar Askungen. Men det är en liten jobbig grej han som är musen Jack är sååååå rolig så jag har svårt att vara allvarlig när jag spelar med honom. Så jag kan inte titta honom i ögonen utan att börja asgarva.
Vi får se hur det blir.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback