Jag jobbar på det

Jag försöker göra dagens teckning varge dag men jag är så lat bläää
Men alla har väl sina dåliga sidor....
Jag längtar tills på torsdag ska bli så kul och träffa alla öga mot öga och sjunga kyrksånger :)

Jag fick nyss veta att det kommer en ny säsong med Glee blev väldigt glad förutom att dom tre bästa sångerskorna/sångarna har gått ut skolan så vet inte om dom fortfarande kommer vara kvar i serien. Hoppas.

Medans ni väntar på dagens teckning får ni fem saker ni inte visste om mig

1: Jag gillar verkligen kyrksånger(visst heter det psalmer??)
2:Jag läser mycket
3: Jag hatar när det är för varmt på sommaren och man inte kan göra någonting pga värmen
4: Jag älskar att ha mössa på mig
5: Jag har bra minne men bara saker som hänt för länge sen altså saker som berört mig man kan förkorta det genom att säga saker jag vill minnas. Men inte såna småsaker som att jag måste städa rummet ställa in maten i ugnen eller komma ihåg saker som andra har sagt att jag ska säga till någon annan
If that make sence

ps: i like swinglish



Fin blogg du har:)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Matilda

2012-10-01 // 22:34:35
» Meps

jag känner verkligen igen mig i minnes grejen :)

Svar: Haha aa har lite svårt med detdära
Matilda

2012-10-02 // 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback