Omgomgomg'!!!!!!!

Kollla på bilden asså aaaah så glad :D Kan inte fatta att den e min :D aaaah!!!



Haha hick ni på den enkla hahaha
Det är min pappas men han har ordnat så att jag kan gå in på den med min andvändare som jag hade på vår dator som e paj



åååh du lurade mig ju! Men oj vill verkligen ha en mac, men jag ska satsa på en iMac! :)

Svar: Vill också ha en. Dom är ju så lätta också.Alla i min familj har ju en egen dator förutom jag så när vår gemansamma dator blir paj så är det ju jag som blir utan. Vill verkligen ha en agen dator :)
Matilda

2012-10-10 // 21:52:03

juste skulle vara grymt kul om du ville vara med i in tävling!

2012-10-10 // 21:52:20

ååh så jobbigt, men har du inte fått någon från skolan än då? :(.. Jobbigt ju :(

Svar: Näe vi får inga datorer i skolan
Matilda

2012-10-11 // 16:47:37
» Betty

Ååh, vill också ha! :3 Och fin blogg du har!

2012-10-12 // 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback