Vad gör man?

Vad gör man när man är sjuk och bara vara i sängen och inte röra på sig(typ)

Fem saker ni kanske inte visste om mig:
1:Jag är nästan aldrig sjuk(bara förkyld)
2:Det tar ca 30s för mig att gå till skolan
3: Jag har inte haft tillgång till en dator på över 3 veckor(förutom i skolan en då gör man ju uppgifter på Word)
4: jag har haft öroninflammation 5 gånger
5: Jag är lite konstig....



» Julia

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!
Nått du alltid undrat? In på bloggen så kanske du kommer på nån fråga. Alla som frågar får en länk för 200+
DIREKT LÄNK:
http://lullzz.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment
Sorry om du inte gillar sånna här komentarer..
Kram!

2012-10-03 // 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback