Yeeey happy day

Sitter och målar naglarna med ett nagellack som jag fick av Matilda idag i efterskott födelsedagspresent. Jag fyllde ju år för typ tre fyra veckor sen(10/9) jag råkade spilla lite på mitt täcke hehe.
Idag har varigt en dramatisk dag.
Jag har haft matteprov tröstat skrivigt klart min novell. Sen var det typ en skottlossning utanför vår skola så ingen fick lämna skolan och så kom det massor av poliser(2)
Men en rolig sak som hände idag var att jag träffade min älskade vän kryckan och Matilda :D vi hade superkul men jag typ frös ihjäl efter ett tag....

Ni ska få se en bild på naglarna när dom är klara medans får ni nöja er med en bild på "burken" är det en burk eller en flaska vet inte vad det kalkas blöö




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback