ensamheten

Jaa här står jag i min ensamhet och värmer soppa.
känner mig helt awesome när jag höll på att tappa mobilen men fångade den nä den va ca 10 cm från marken o.O
Jag blev seriöst överlycklig jag kände mig så bäst :D
Och just nu tänker jag i dialekt eftersom jag har legat och kollat på clarahenrys vloggar i ca 2 h
De e så med mig. I slutet av sommaren pratar jag praktiskt taget bohuslänska/göteborgska eftersom jag varigt på västkusten hela sommaren. Och nu e min soppa klar.
För er som undrar så är det gulashsoppa elr hur det nu stavas. Jag ska iaf tvinga mig själv upp till centrum snart och hämta ut ett paket från svenska lantchips. Kosntigt eftersom jag redan fått mina 52 påsar och det andra konstiga är att paketet väger 4 kg. Jag menar chips väger inte 4 kg.
Mysko mysko....
Men nu ska jag äta min soppa sååååå....hejdå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback