Godmoorgon

Godmorgon världen.
Nu är det såhär, igår ringde min kusin mig(8 år) och frågade om jag ville följa med hem till mormor och morfar och leka.
Svaret blev självklart ett ja, för jag älskar att vara hos min mormor och morfar, det enda negativa är att dom har sålt sitt piano. Jag protesterade stort när de gjorde det men det blir väl kul att vara där ändå :)
 
Nu på nästan alla bloggar jag läser så gör de en tidslista på vad som har hänt under 2012, på nästan alla bloggar.
Jag förstår inte hur de orkar, varför se tillbaka när man kan se framåt mot nya saker.
Dessutom skulle jag aldrig kunna minnas vad jag gjort under hela 2012 hehe..
Men bara så ni vet kommer jag inte göra en såndära listaöveralltsomhändemigunderettår.
Nu borde jag frmodligen göra mig i ordning mormor och morfar kommer nog alldeles strax :)
ship ship
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback