Hola

Hej alla människor ute i cyberrymden.
Kom nyss hem från skolan och ska gå till kft om en halvtimma.
Skoldagarna går så fort känns som om det var en halvtimma sen väckarklockan ringde.
Blev så besviken imorse när jag vaknade och trode det var fredag men insåg att det bara var torsdag.
Har i alla fall no provet överstökat + städade mitt rum igårkväll vilket betyder att jag inte behöver göra det idag, yeey. men har franska till imorn :/
 
Okej slut på skolprat, och tråkiga saker :)
Men vad ska jag skriva om??
 
Jusste ska till frisören på lördagvilket verkligen behövs för mitt hår ärjätteslitet tappar massa hårstrån hela tiden när jag borstar håret och det är ett tydligt tecken på att man behöver klippa sig.
Men ärligt talat är jag lite rädd för att gå till frisören. För en cm för oss är 10 cm för frisören ungefär, och jag håller liksom på att spara ut mitt hår så det blir långt. Om de klipper fel så tar det också en evighet att fådet som man vill ha det. Mitt hår är ju dessutom väldigt krångligt då det är så krulligt, jag har inga fina lockar utan ett strt trassligt burr och inget biter på mitt hår, allt gör bara håret slitnare elr fulare.
Nä nu skajag vila lite innan jag drar till konfan haaaajdååå :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback