Östra Real

Jag vet att jag bara går i åttan och det är ca ett år kvar tills jag ska ska söka till gymnasiet men jag har redan tänkt på sånt. Har tjatat länge på min mentor om att boka ett möte med våran Syv stefan, och idag hade vi ett möte kl 1 nere i stefans rum vid huvudingången(fråga inte vrf jag berättade var det låg) och stefans första förslag till mig var Östra real och jag klickade liksom lite direkt. För att komma in på Östra real måste man ha 280 poäng av 320 och sen göra ett intagningsprov och gå på intervju. Det är sveriges/stockholms näst bästa gymnasium och det är ganska höga krav för att komma in. Jag har tänkt att gå linjen Natur med profil bild. Passar mig bra och min mentor tror jag klarar det och det ska jag f*n göra.
Och sen fick jag reda på att det ska börja en ny tjej i vår klass imorn när en annan av mina lärare stack in huvudet och bytte några ord med min mentor lite snabbt. Tehe då vet man det också :D
Och det är bra för vi e 6 styckna tjejer i min klass och typ dubbelt så många killar(förut var vi bara 4 tjejer)
Jaja nu ska jag nog få min skönhetssömn eller vad man nu säger.
Natti natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback