Så frånvarande

Dagarna har bestått av slöeri framför datorn tyvärr.
Men idag pallrade jag mig upp till centrum trots de 16 minusgraderna. Packade på mig dubbla lager i form av strumpbyxor mjukisbyxor(de tjockaste i lagret) två lånngarmade tröjor och sen jacka, möss o antar på det.
Vad var nu mitt lilla ärende till centrum? Jo jag skulle köpa en svinhårborste. Jappjapp så var fallet.
Har inte provat den ännu så vet inte om den är nåt att rekomendera än så länge. Men vi får väl se.
Nu  blir det nog lite pluggiplugg i form av No.
Lärde mig att säga ett kompliserat ord i dag:  Acetylsalicylsyra
prova att säga det 5 gånger på raken utan utalsfel, de ni de blir en utmaning
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback